Author: m***s
Date:
Review: Tyckte den var ganska okej. Fin röd färg. Lagom längd. Kramar om bysten på ett ganska smickrande sätt trots allt. Brukar ha 2XL i toppar från SHEIN och tyckte den passade bra. Kommer nog beställa en svart och vit en också.
Färg: Röd
Storlek: 2XL